Saturday, November 27, 2010

suka dan duka

hari ni aku kena pergi uia sebab jdi comitee untuk convo law centre..i have to be there at 8 am..disebabkan aku duduk kat sepang, so memakan masa satu jam untuk sampai gombak..tu pun kalau tak jem..so,dengan azam yang tak berapa nak tinggi, aku kena bangun pukul 6 am untuk mandi dan bersiap..6.50 am aku keluar dari rumah...memang highway MEX menjadi pilihan kalau aku nak balik uia..sebab tak banyak sangat keta...however, at one point, i have to be there before 7.30 am sebab tersangat la banyak kereta kat situ..tengah fokus drive ni sebab bawak pun laju kan, tetiba ade teksi ikut..mula2 tak de la perasan sangat, tapi bila aku da bagi dia jalan, dia ikut je...weh!!! ko apsal!!! aku uji la pakcik ni..slow kan keta, die ikut...aku bawak laju gila pun die ikut..ok fine!!! memang sengaja la kan..memang la cuak..aku ni da la perempuan..so, nak selamat, aku ikut je keta kat depan..kalau de pape pun, at least die x leh tahan aku dari depan..tak tahu la berkesan ke tak..tapi tu jer yang aku pkir time tu..bila aku nak masuk MEX, pakcik ni terus ke putrajaya..konon tak nak nampak yang aku ni tengah cuak, aku buat bodo jer...ok...so far, sampai uia, alhamdulillah...xde pape..da sampai uia, aku kene jdi usherer untuk tempat kan student yang grad..

busan pulak asek bercerita je..ni gambar yang sempat ambil..

tag~ 

stage 

kak khairun and me 


~VIP~  





xde sape nak amek gmbr aku..ak amek sendiri..haha 


puding ini sgt sedap!!yummy2!!


majlis tuh habis kol 12..makan2..borak2..bertolak kol 1 dr uia..time to go home!! kol 2 smpai la rumah..hurm...lupe lak..time nak balik ni nmpak keta accident ngan moto..depan mata ok!! fuhhh!! terkedu sebentar..tp kne kuat kan semangat gak..ok..tu jer!!! da~~

f.k: aku nak cari akta or pape jela yang leh saman orang follow keta dr belakang yang sengaja nk kenakan orang!!

No comments:

Post a Comment