Saturday, October 29, 2011

ya Allah.. aku hanyalah hambamu yang lemah

Ramai yang mengutuk...ramai yang memprotes...ramai yang mempersoalkan...siapakah mereka? sahabat ku sendiri...orang yang aku anggap sebagai seorang sahabat...betapa mudah nya mereka mengkritik keputusan ku tanpa menanyakan tentang apa yang berlaku disebaliknya....kenapa aku berdiam diri? kenapa aku melarikan diri? jawapan nya mudah...hati ini sudah terluka dengan kalian...mungkin aku bukan sahabat yang baik untuk diambil tahu...aku bukan seorang yang hatinya mudah dilukai, yang hatinya mudah terasa... seandainya kalian kenal aku, pasti kalian tahu siapakah aku sebenarnya...jangan lah menghakimi diri ini dari luar...itu sahaja yang aku minta...


p/s: baru aku sedar betapa jijik nya "itu".... aku redha....aku melepaskan dia keranaNya... cukup lah aku sudah tersasar dari landasanNya...

No comments:

Post a Comment