Tuesday, April 10, 2012

finally, i fall in love with you, coklat

coklat? hee.. saya memang suka coklat...apetah lagi ferrero rocher...my fav!! mesti tau kan yang mana?

haa..tu dia gambar coklat yang saya suka..hehe.. sebabkan suka, kena lah beli selalu kan walaupun agak mahal...sebab kan mahal, memang tak selalu beli pun..ok ye farahin..ayat kau macam orang tak pernah belajar bahasa malaysia..hahaha... ok, thats not the point... meh nak citer meh..

laptop kesayangan ku, dell yang comel and pink in colour tu, jatuh dari katil gara2 saya selalu tengok gambar before tidur.. hurm..kalau dah tidur, mana la ingat laptop tu kat mana kan... bangun-bangun je, tau2 laptop tu dah jatuh..masa tu, terkejut tapi buat biasa je la..because, siapa-siapa yang kenal farahin ni tau kenapa dia buat biasa je..hehe... then, as usual, bangun dari tidur saya akan tengok gambar2 then baru pergi mandi.. tapi, bila on je laptop terus mengucap.... screen laptop tu pecah!!!!


nampak tak xcreen tu jadi pe? hihihihi...saya memang ganas...bak kata shah...welk!! ye, aku ngaku laa...hehe... dah dua semester saya cuba bertahan dengan kecacatan yang ia alami...dan sesungguhnya saya tak boleh tahan dah!! banyak assignment saya telah dicabuli oleh latop kesayangan saya tu..sedih...huhuhu....then, last friday dengan tanpa segan silu nya saya call abah...

"abah, boleh tak akak nak laptop baru?"
abah pun balas." kenapa dengan laptop ko?"
"screen laptop akak pecah..da lama da sebenar nya..dah dua sem..tapi dah x larat nak tahan..susah nak buat assgment.."
abah pun tanya " nak laptop apa?"
nnti akak sms model nye k..

disebabkan yang ni kali ke-3 saya nak mintak laptop..kene lah cari laptop yang berpatutan harganya.. tak kisah pun model apa..asalkan senang nak guna...then..after message abah...on the next day...i received 1 sms from abah...

"akak, abah dah beli laptop nya...nanti balik lah rumah..tengok..abah beli warna coklat"

 masa ni...alhamdulillah..senyum melebar ke telinga..hati gembira tak yah cakap lah...hehehe... abah!! thank you so much..love you..muah...muah....muah.....hehe...
tada!!!! that why la entry kali ni, i fall in love with you coklat...hehehe....kali ni jangan ganas2 ok farahin...


f.k: walaupun aku tidak mampu menyatakan apa yang ada jauh di sudut hati ini, tapi aku sentiasa doakan kau dari jauh...semoga Allah sentiasa jaga dirimu...

No comments:

Post a Comment