Monday, December 6, 2010

result

Alhamdulillah.....semua nya lulus...tapi ada sedikit hampa kerana tak mencapai target yang aku harapkan..mungkin ini yang setimpal dengan usaha yang aku lakukan kelmarin..semester ni memang subject yang sangat mencabar minda aku..compulsory moot( amat digeruni kerana subjek ni more to technical. the marks come from my submission..), criminal law 1( semua orang kecut perut ngan subjek ni coz ramai sangat yang fail arituh), islamic criminal law, family law 1( every semester memang ade je yang fail..x ke cuak camtu) and constitutional law 1( aku x pernah faham subjek ni sampai da nk final arituh)..so, semua nya memang killer subject bagi aku..tapi alhamdulillah..walaupun result agak menghampakan, tapi aku berjaya memasuki sem baru dengan hati yang lega( no mrs repeat).. sem baru ni, ada 7 subject yang menanti aku..huhuhu...caayooookkk!!!

No comments:

Post a Comment