Tuesday, March 22, 2011

berebut parking?????

hari ni sangat penat...sebab kelas dari pukul 8.30 am sampai 4 pm..huh!!! nasib baik kelas pukul 4-5 cancelled..kalau tak, balik semua muka cam mayat hidup berjalan...hahahaha...nak di jadikan cerita, saya and the geng(tak boleh bla) menunjukkan smile sebab dah boleh balik...kitorang naik kereta...dan macam biasa lah, penduduk hafsa and asma memang akan berebut parking....selalu nya xdela hope sangat dapat parking dekat dengan bilik...tapi disebabkan beb nak keluar, saya ape lagi..mesti lah nak parking kat situ...saya tunggu beb keluar...bila dia keluar kan jer kereta, tetibe ada satu kereta di sedap dia jer masuk...ai.....sukati hang ja!! bak kata bunga...saya ni memang la sangat baik hati biarkan je sister tu ambil parking yang supposely be mine!! yang dorang ni dah maki-maki dah sister tu...tapi yang tak sangka nya, beb patah balik sebab nak suruh sister tu keluar....disebabkan beb tukang bawa kereta tu, so asmira la yang keluar...hehehe....tak tahu lah dia cakap pe...but tq asmira and beb kerana menegak kan right saya!! hehehe....sayang korang sangat2 lah!!! pastu saya dah boleh parking.....

sekarang dekat bilik...and nak tido...papai :)

f.k: i miss u :(

No comments:

Post a Comment