Wednesday, July 6, 2011

diri ini juga perlu dibelai dan dimanjakan...

yes!! tajuk yang sangat best...hee...pe maksudnya? maksudnya, wanita2 diluar sana, kita perlu menjaga kecantikan diri masing2 terutama yang belum berkahwin..yang dah berkahwin pun kena jaga juga..jangan sesekali ambil mudah tentang perkara ni..nanti lari pulak your hubby tu..heee...InsyaAllah, kalau di panjangkan usia, bulan september ni, genaplah umur saya 22 tahun..dah tua da ok!! dah boleh jadi mak orang..kerana kesedaran ni lah, buat hati saya terdetik, untuk menjaga kecantikan luar dan dalam...pe lah yang saya mengarut ni?? hehehehe....setiap minggu, akan ada satu hari sya  pilih untuk membelai diri ini..saya panggil " manjakan diri"...hari ni, saya akan pakai facial scrub, facial mask, shampoo rambut, then pakai hair conditioner, body scrub, dan body lotion...xde lah banyak sangat pun...tapi ni permulaan kan, baru nak start...so sikit2 jela dulu..nnti banyak sangat, jadi malas pulak nk pakai..antara product2 yang saya pakai adalah:



yang ni mask...saya akan selang seli pakai..kalau minggu ni pakai seaweed, next week pakai vitamin E pulak...


before saya pakai mask2 kat atas tu, saya akan pakai ni dulu...hehehe...


dah habis pakai semua2 ni, termasuk lah hair moisturizer, nak tidur, saya akan pakai lotion...tapi lotion ni, setiap malam lah saya pakai...saya ni jenis kulit kering, sepatutnya dah lama saya harus pakai lotion..tapi sekarang baru nak pakai... ni lah cara2 saya memanjakan diri saya...heee...nak pergi spa, tunggu lah da kerja nnti...setakat ni, ni jela yang mampu...ok...tu je...papai :D

f.k: miss umbrella.... already 2 months.. Alhamdulillah..

















1 comment: