Wednesday, July 6, 2011

A visit to Lildaisy Cuppycakes

hari ahad yang lepas, saya dan adeq pergi Bangi semata2 nak datang booth Lildaisy Cuppycakes ni...nak tengok lebih lanjut, click je dekat nama dia tu...saya jumpa LD ni kat fb...dia yang add...sy approve jela...lama2 tengok pic dia, menarik perhatian saya...so, bila on fb, mesti buka page LD sebab nak tengok design cuppies dia..bila dengar dorg buka booth kat PKNS Bangi, terus excited giler nak datang..sangat excited nak rasa macaron LD..tengok macam best..rasa dia pun memang best gile!! soft sangat2...mula2 tu, sedih la jugak sebab rasa mcam x dapat nak datang sana..sebab kerja...tetibe dapat cuti..nasib baik still dapat g booth LD..sebab tu pun da hari last..hihi..saya beli cupcakes red velvet and macaron all flavours!! hahaha...bangun punya lah awal, sebab takut habis...tapi memang xrugi datang awal and ada perasaan xcited tu..sbb sangat sedap..!! sy sangat suka dengan vanilla...aiskrim ke, milkshakes ke, pe ke, saya akan pilih vanila..sebab sangat suka dengan perisa vanilla..ternyata, LD x mengecewakan saya..sbb macaron vanilla dia sangat sedap......

macaron and cupcake...yummmy!!!

nampak x muka excited tu?? hehehe...and lagi satu..nampak tak makin gemuk tu? duduk rumah 5 bulan ni memang xsuka betul laaa....da gemuk sangat da ni..

f.k: be strong <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment