Saturday, January 29, 2011

dugaan datang lagi....

dalam masa 2 minggu, saya ke balai polis da 3 kali...fuh!!! serious serik...
 1st : details is kena tipu
2nd : ic hilang.... seriously x tau dah nak cari kat mana...
3rd : kereta kena pecah

xcukup lagi dengan dugaan datang bertimpa - timpa, my heart masuk hospital...kena buat rawatan bone marrow... sorry dear.. im not there for you... and another is test yang banyak dalam seminggu...and semua ni jadi dalam masa seminggu... sangat pressure!!! paling last dugaan yang datang ialah, kereta kena pecah...masa tu terus nangis...yang paling dekat masa tu aina..so, terus tersedu - sedu kat aina..kejadian ni berlaku kat kfc near wangsa walk..diri ni xkan menangis kalau satu yang datang menimpa...tapi disebabkan before ni da macam2 jadi hanya dalam seminggu.. diri ini terlalu lemah untuk menahan semua nya...selalu memang senyuman yang diberi..tapi kali ni dah x mampu untuk senyum lagi...air mata ni pun memang tak teragak2 untuk keluar...

saya ni memang la anak terlampau manja, terus call abah sambil nangis teresak-esak tu...abah terus datang..mula2 nak datang ke balai polis, tapi kesian pulak abah nak cari kat mane balai polis wangsa maju ni, cakap kat abah terus ke uia..sorry to mira and aimi.. barang korang yang orang tu rembat...jangan serba salah tengok orang nangis tu..bukan sebab keta tu...sebab hati sangat tak mampu nak tanggung semua nya sorang2..


hancur hatiku melihat kaca itu



abah, tq sangat2 selama ni ada time akak perlukan abah...dulu time accident abah ada, keta kena pecah pun abah ada.. pasni x tau macam mana nak hidup kalau abah dah xde...isk2!!!! akak bersyukur sangat2 abah xpernah mengeluh dengan pe yang abah buat tuk akak.. akak sayang abah sangat!!! mak, sorry buat mak risau..sebab tu akak x gtau..nanti mak lagi risau dengar akak nangis..tq mak for ur warm support!!!

to my heart, sorry awak xdapat nak lawat awaak..saya memang nak datang sangat2..lagi2 saat awak kena wat bone marrow ni.. tapi kereta da jadi macam tu..saya memang x dapat nak datang... and sorry jugak wt awk susah hati pasal kereta saya kena pecah tu.. saya tau awak sakit..awak x boleh nak ada ngan saya time saya tngah pressure..but its ok..saya x mintak pape pun awak..awak jaga je diri awak tu...tau!!

to all my kengkawan... tq sangat2 for ur concern...to adib and soleh, terima kasih bersih kan tingkap tu..and tikar tu tuk bagi mira duduk.. tq jugk to aina, pinjam kan bahu untuk saya menangis...tq to azie, aimi, kuzer, bunga,mira, bagi semangat kat saya.. and tq to enas sanggup meminjamkan paan untuk mengangkut rakan2 yang lain untuk pulang semula ke uia..sebab keta penuh ngan kaca..kena gak mintak tolong paan..tq korg semua teman g balai....sayang korang sangat3!!! tq jugk kat yang lain, chacha, mawi, hanis,faris and ramai lagi yang concern dengan pe yang berlaku...

undur diri dulu..

f.k: Ya Allah, tabahkan lah hati hambamu yang sangat lemah ini agar tidak berputus asa menghadapi ujian dari mu Ya Allah...

No comments:

Post a Comment