Tuesday, January 25, 2011

shopping :)

assalamualaikum.....hee...title ni memang best!! because inilah hobi cik farahin kitty ni...SHOPPING...hehehehe...last week bru nak start membeli belah...yela...duit xde masa stdent2 ni dpt ptptn...kita ni duk putih mata jer tgk masing2 beli baju baru....jeans baru...beg baru....last Thursday, thaipusam kan...mase tuh saya and mr hasrul keluar untuk bertemu...hahaha...tapi tujuan nye sebab nak repair laptop die kt lowyat tu..survey semua kedai mane yang leh buat...last2 jumpe...pastu saya cakap saya nak shopping sket la..alang2 da dekat ngan times square and pavi...otw nak kesana, my mr hasrul offer nak bagi 'something'... nak tau apa? tengok ni

tengok la hp tu

malas nak rotate

ok..da nampak kan? itu la hadiah nye..wrap my hp with hello kitty sticker...memang gembira la kan sepanjang jalan...asal nye warna putih... mesti tau LG ICE CREAM kan....but now, da transfer wajah...
yeayh!!!! tq sayang....ngeee.....saya memang suka hello kitty ye...wink*...then start meronda2 satu times...tp satu apa pun x beli sebab ramai gila orang...public holiday kan...last2, balik jer...

tapi kann......ahad yang lalu,saya and mr hasrul pergi amek laptop cause da siap...so, amek kesempatan la...g pavi...beli jeans and heel.......hehehehe...after that, went to romp at times beli kemeja and cardigan....sangat cantik la semua yang saya beli...memang puas hati!!!!! tq mr hasrul teman shopping sampai pening2 die...

f.k: i luv u ok :)

No comments:

Post a Comment