Tuesday, January 11, 2011

terseliuh

hye kawan2......hurm...semalam university sport carnival dah pun start....so, saya memasuki tournment for futsal and netball...semalam, game futsal...lawan ngan mahalah nusaibah dan safiyyah..alhamdulillah..team mahalah saya iaitu mahalah asma adalah juara berkumpulan..esok, hari rabu..team kitrg lawan balik..tapi sekarang yang sedih nye..saya injured..di peha dan di buku lali dekat kaki yang sama..yang kat peha tu xtau la kenapa..kena tahun lepas...tetiba hari tu kena balik..disebabkan saya nak main jugak, so, saya taknak g klinik or hospital..tapi, yang dekat buku lali ni, memang tak leh nak buat apa la...memang kena g klinik uia..sebab dah bengkak..cha2 kata dah macam pipi saya tembam nye..hahaha..tapi memang bulat pun buku lali sekarang...tadi doc bg ubat sapu(muscle), ubat tahan bengkak ngn tahan sakit...hopefully esok da baik..walau pun x yakin langsung esok leh main..sebab sekarang nak jalan pun tak leh..tp disbbkan xleh jalan la saya dapat mc 2 hari!!! yeay!!!! mira jeles!! hahahahaha...pape pun doakan la kaki ni sembuh esok ye...

f.k: semoga Allah permudahkan perlawanan kami pada esok hari..amin...
tu pipi saya..tembam kan..cam tu la ankle sy sekarang :)

4 comments: